Virknålens äventyr och gärningar

Virkar, stickar och syr för både beställningar och husbehov. Ett och annat recept och husmodertips lär slinka med.

Påhopp i butiken

Publicerad 2015-10-10 18:48:18 i virkning,

Alltså, det här med att garnnystan totalt hoppar på mig i butiken, ibland lyckas jag parera, ibland inte. Svårt att motstå när man får 200 g garn för 30 kr, bland annat. Så det fick bli två nystan, och förhoppningsvis räcker de till en döskallesjal till mig (gör jag mer fjärilar hotar maken om skilsmässa *haha*). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea

Dalkulla i exil som numera bor i Skåne, gift med dansk och har två busungar. Trädgårdsmästare med stort intresse för historia, hantverk och matlagning. Är svag för djur, natur och Supernatural. Kallar symaskinen för Älskarinnan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela