Virknålens äventyr och gärningar

Virkar, stickar och syr för både beställningar och husbehov. Ett och annat recept och husmodertips lär slinka med.

Nya höstskorna

Publicerad 2015-10-24 18:55:52 i Allmänt, Hantverk,

Var och köpte mig nya höstskor igår och hittade en känga som jag blev totalt förälskad i. Förutom att de satt som gjutna så var det just som de såg ut som fångade mitt intresse, nämligen garn looken! Och det faller väl naturligt att om man är garntokig så är det inte fel om ens kläder och skor speglar det intresset.

Jag hittade dem på Rönneskor och är av märket Reiker.

Kommentarer

Postat av: BYJULIAP

Publicerad 2015-10-24 20:13:30

snygga!

Svar: visst är de!
Linnea

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea

Dalkulla i exil som numera bor i Skåne, gift med dansk och har två busungar. Trädgårdsmästare med stort intresse för historia, hantverk och matlagning. Är svag för djur, natur och Supernatural. Kallar symaskinen för Älskarinnan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela