Virknålens äventyr och gärningar

Virkar, stickar och syr för både beställningar och husbehov. Ett och annat recept och husmodertips lär slinka med.

Energimassage hos Elkes helhetshälsa

Publicerad 2015-10-12 14:21:31 i Allmänt,

För en tid sedan vann jag en 30 min behandling hos Elkes helhetshälsa och jag valde energimassage, och detta var bland det skönaste jag har varit med om. 
Så här skriver hon i sitt informationsblad om just denna behandling:
 
"Access Bars - Energimassage är ett kraftfullt verktyg och processerna som är utformade för att möjliggöra ökad medvetenhet. Det handlar om att befria oss från begränsningar i våra tankar, känslor och sinnesstämningar. Detta sker genom olika fingersättningar, där det lagras tankar, känslor, attityder, beslut och trosuppfattningar vi har eller har haft om någonting. Det kan handla om glädje, tid, medvetenhet, läkning, lugn, kontroll, pengar, kreativitiet och kroppen. När dessa punkter berörs hjälper det dig att släppa de mönster som hindrar dig från att välja det som verkligen berikar ditt liv".
 
Elke är certifierad och diplomiserad regressionsterapeut, samt diplomiserad alternativ terapeut, stresspedagog och hälsoutvecklare och arbetar under sekretess. 
 
Ta en titt på hennes behandlingar, bestäm er och ge er själva möjligheten till att bli som en ny människa!

Själv blev jag så nöjd att kommer att gå dit regelbundet för energimassage, och därmed få ner stressnivån i kroppen så jag tar mig igenom hösten och vintern, som annars är jobbiga årstider för mig psykiskt.

Kommentarer

Postat av: Elke

Publicerad 2015-10-17 19:38:43

Tack Linnea för din recension och välkommen igen på en avkopplande och energigivande behandling.

Svar: Jag ser redan fram emot den!
Linnea

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea

Dalkulla i exil som numera bor i Skåne, gift med dansk och har två busungar. Trädgårdsmästare med stort intresse för historia, hantverk och matlagning. Är svag för djur, natur och Supernatural. Kallar symaskinen för Älskarinnan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela